Jak zacząć trening ?

  1. Wejdź w plan treningowy.
  2. Wybierz lokalizację sali, która najbardziej Ci pasuje.
  3. Wybierz grupę początkująca. Tylko do grupy początkującej można przyjść na pierwszy trening! Grupy początkujące różnią się:
    - grupa początkująca (z dowolnym numerem) – jest dla wszystkich, którzy ukończyli 13 rok życia,
    - grupa kobieca – dla wszystkich Pań, Panowie nie mają wstępu :),
    - grupa początkująca 30 + - grupa początkująca przeznaczona dla osób powyżej 30 roku życia,
    - grupa dziecięca – dla najmłodszych klubowiczów od 7 do 12 roku życia.
    Więcej informacji o grupach znajdziecie w zakładce treningi.
  4. Jeśli chcesz się zapisać na pierwszy bezpłatny trening napisz do nas maila podając imię i nazwisko, salę, grupę z planu treningowego oraz dzień tygodnia, w którym się pojawisz.
  5. Pamiętaj, że masz szansę na bezpłatny karnet. Jak możesz go otrzymać? 
    - Jeżeli przyprowadzisz do Calisthenics Academy 4 osoby, które z Twojego polecenia wykupią karnet całościowy (na 3 treningi w tygodniu), to Ty za swój karnet nie płacisz nic! 

    - Jeżeli przyprowadzisz 3 osoby, które z Twojego polecenia wykupią karnet całościowy 
    (na 3 treningi w tygodniu), to Ty za swój karnet całościowy płacisz 99 zł, a jeśli wolisz ćwiczyć 2 razy w tygodniu, to za swój karnet częściowy płacisz jedynie 69 zł .: Tym samym jest to najtańszy karnet na zajęcia w Calisthenics Academy! 

  6. Co ze sobą zabrać? Wygodny strój sportowy, buty na zmianę (niekoniecznie - ćwiczymy głownie na boso, więc na pierwszym treningu sam ocenisz jak Ci jest wygodniej), ręcznik do położenia na matę treningową (higiena to podstawa ;)), wodę mineralną (możesz kupić ją również na sali przed treningiem) i oczywiście dobry humor!
  7. Najlepiej na trening przynieść już uzupełnione dokumenty, które możesz pobrać TUTAJ. Bez ich podpisania mimo chęci nie możemy dopuścić Cię do treningu. Jeżeli zapomnisz, spytaj trenera prowadzącego – możliwe, że będzie miał jeszcze kilka sztuk dokumentów i podpiszecie je tuż przed treningiem. Dlatego warto być 15 minut wcześniej, żeby wszystko zrobić bez pośpiechu, łącznie z przygotowaniem się do treningu!
  8. Pamiętaj, że jeśli się spóźnisz, nie będziesz mógł wziąć udziału w treningu. Po pierwsze potrzebne są są dokumenty (punkt 5). Po drugie rozgrzewka jest szalenie ważna, zwłaszcza u osób nowych. Nie chcemy żebyś na pierwszym treningu nabawił/a się kontuzji.
  9. Przychodzisz na pierwszy trening i dobrze się bawisz. :)
  10. Po treningu porozmawiaj z trenerem prowadzącym, a on Ci odpowie na wszystkie pytania związane z wyborem grup i rodzajami karnetów oraz naszymi salami treningowymi.
  11. Jeśli chcesz wiedzieć więcej
    Pobierz Nasz Niezbędnik Klubowicza Calisthenics Academy .

Kontakt

Masz pytania ? Skorzystaj z formularza
i napisz do nas, a na pewno odpowiemy

  Help

Pytania dotyczące treningów, grup treningowych, wydarzeń lub chęć dołączenia do społeczności Calisthenics Academy

Tel: +48 533 XXX XXX Pokaż

Email: [email protected]



Sprawy dotyczące Platformy Treningowej, sklepu internetowego, obozów, kolonii, półkolonii

Tel: +48 727 XXX XXX Pokaż

Email: [email protected]