Jak zrobić swoją pierwszą pompkę?

#EdukacyjnyPoniedziałek

 

"Pompki czyli ugięcia i wyprosty ramion w podporze przodem to podstawowe ćwiczenie wzmacniające przede wszystkim mięśnie klatki piersiowej, ramion (trójgłowego ramienia) oraz mięśni naramiennych. Jednak tak naprawdę podczas ich wykonywanie zaangażowane jest praktycznie całe ciało, które musi utrzymać odpowiednią pozycję. Pompki są częstym elementem ocenianym podczas testów sprawnościowych, odgrywają dużą rolę w ćwiczeniach sportowców, służb mundurowych (przede wszystkim żołnierzy), a także pojawiają się często na zajęciach wychowania fizycznego."

 

Z tego artykułu dowiesz się jak wygląda prawidłowo wykonana pompka, poznasz różne tego ćwiczenia oraz dowiesz się jak zacząć, jeśli nie potrafisz wykonać jeszcze ani jednego powtórzenia!

 

Chcesz przeczytać pełen wpis na ten temat?
✔️ Przeczytaj najnowszy artykuł Jordana Ogorzelskiego - Jak zrobić swoją pierwszą pompkę?

Kontakt

Masz pytania ? Skorzystaj z formularza
i napisz do nas, a na pewno odpowiemy

  Help
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net) Wpisz tekst z obrazka w to pole (wielkość liter ma znaczenie)

Pytania dotyczące treningów, grup treningowych, wydarzeń lub chęć dołączenia do społeczności Calisthenics Academy, Platformy Treningowej, sklepu internetowego, obozów, kolonii, półkolonii prosimy kierować pod:

Tel: +48 533 XXX XXX Pokaż

Email: [email protected]