TUTORIAL - Arch Body Hold

#EdukacyjnyPoniedziałek

 

Arch body hold ma za zadanie wzmocnić tylną taśmę mięśniową, a przede wszystkim mięśnie grzbietu oraz pośladków, przygotować ciało do trudniejszych elementów oraz wzmocnić napięcie mięśni posturalnych, które są odpowiedzialne za utrzymanie wyprostowanej postawy naszego ciała. Wiele osób pyta się nas „w jaki sposób wzmocnić plecy, żeby przestać się garbić?„ Uważamy, że Arch Body Hold może być na to jedną z odpowiedzi!

 

Z tego artykułu dowiesz się czym jest arch body hold, w czym to ćwiczenie może Ci pomóc oraz jak prawidłowo je wykonywać i jakich błędów unikać!

 

Chcesz przeczytać pełen wpis na ten temat?
✔️ Obejrzyj filmik instruktażowy - TUTORIAL - Arch Body Hold
✔️ Przeczytaj najnowszy artykuł Jordana Ogorzelskiego - Arch Body Hold – czyli sposób na wyprostowaną postawę!

Kontakt

Masz pytania ? Skorzystaj z formularza
i napisz do nas, a na pewno odpowiemy

  Help
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net) Wpisz tekst z obrazka w to pole (wielkość liter ma znaczenie)

Masz pytania dotyczące treningów, grup treningowych, wydarzeń sklepu internetowego lub chcesz dołączyć do społeczności Calisthenics Academy? Skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail:

 

KONTAKT TELEFONICZNY:

pon - pt: 12:00 - 20:00



Tel: +48 533 XXX XXX Pokaż

Email: [email protected]