Dipy - pompki na poręczach

#EdukacyjnyPoniedziałek


 

Dipy, czyli inaczej pompki szwedzkie lub ugięcia i wyprosty ramion na poręczach równoległych to jedno z fundamentalnych ćwiczeń wzmacniających górne partie ciała, a zwłaszcza mięśnie piersiowe, mięśnie trójgłowe ramion (tricepsy) oraz przednią część mięśni naramiennych. Z jednej strony poprawna technika wykonania tego ćwiczenia ma kilka szczególnie ważnych aspektów jak chociażby stabilizacja obręczy barkowej poprzez skierowanie bicepsów do przodu. Z drugiej strony istnieje wiele modyfikacji tego ćwiczenia jak chociażby dipy koreańskie czy bar dipy! Reasumując dipy to naprawdę kozackie ćwiczenie!

 

Z tego artykułu dowiesz się jak poprawnie wykonywać dipy oraz jakie kroki podjąć jeśli nie jesteś jeszcze w stanie wykonać ani jednego powtórzeni!

 

Chcesz wiedzieć więcej na ten temat?
✔️ Przeczytaj najnowszy artykuł Jordana Ogorzelskiego - Dipy - pompki na poręczach

Kontakt

Masz pytania ? Skorzystaj z formularza
i napisz do nas, a na pewno odpowiemy

  Help
This is a captcha-picture. It is used to prevent mass-access by robots. (see: www.captcha.net) Wpisz tekst z obrazka w to pole (wielkość liter ma znaczenie)

Masz pytania dotyczące treningów, grup treningowych, wydarzeń sklepu internetowego lub chcesz dołączyć do społeczności Calisthenics Academy? Skontaktuj się z nami telefonicznie lub poprzez wiadomość e-mail:

 

KONTAKT TELEFONICZNY:

pon - pt: 12:00 - 20:00



Tel: +48 533 XXX XXX Pokaż

Email: [email protected]